هر آنچه که باید پیرامون کاشت ابرو بدانید.
نوشته شده توسط : شکری

اجزای صورت مهم‌ترین نقش را در ظاهر و زیبایی فرد دارند و به همین دلیل است که اغلب زیباجویان با تکنیک‌های مختلف سعی بر افزایش زیبایی چهره داند. کاشت ابرو طبیعی یکی از این تکنیک‌هاست که می‌تواند به صورت طبیعی ابروهای پر پشت و خوش حالتی را برای شما به ارمغان بیاورد. برای همه ما مهم است که بدانیم هزینه روشی که از آن استفاده می‌کنیم چقدر است و چگونه محاسبه می‌شود.هزینه کاشت ابرو چقدر است و چطور محاسبه می شود ؟

کاشت ابرو چیست ؟

قبل اینکه به بحث در مورد نحوه محاسبه هزینه کاشت ابرو بپردازیم ابتدا باید بدانیم که این عمل چگونه انجام می‌شود و چه ملزوماتی دارد. ریزش ابرو اتفاقی است که به دلایل مختلف ممکن است در آقایان و خانم‌ها اتفاق بیفتد اما این عارضه در خانم‌ها بیشتر است؛ چرا که خانم‌ها از لوازم آرایش زیادی استفاده می‌کنند که اغلب آنها شیمیایی هستند. از سویی دیگر برداشتن بیش از حد و غیر اصولی ابروها می‌تواند باعث ریزش آنها شود. کاشت ابرو به راحتی و کاملا طبیعی این مشکل را حل می‌کند و نتایج آن دائمی و رضایت بخش است.

اقدامات لازم پس از کاشت ابروها

مراقبت های پس از کاشت ابرو عبارتند از:

  • پانسمان قرار گرفته در ناحیه بانک مو و ابروها حداقل دو روز باید باقی بمانند و با احتیاط تعویض شوند.
  • پس از برداشت پانسمان ها ناحیه مورد نظر را با احتیاط کامل بشویید.
  • لخته ها و زخم هایی که س از کاشت ایجاد میشوند را تا زمان  بهبود کامل دستکاری نکنید.
  • دو روز پس از کاشت ابروها حمام کنید.
  • داروهای تجویزی را به طور مرتب و سر وقت مصرف کنید.
  • بعد از گذشت دو روز می توانید بخیه ها را بکشید.

بیش تر بخوانید: ماندگاری کاشت ابرو

تکنیک کاشت ابرو

روشی که برای کاشت ابرو استفاده می‌شود، می‌تواند بر هزینه این عمل تاثیرگذار باشد. متداول‌ترین روش‌های کاشت ابرو شامل FIT، FUT،Micro FIT و SUT هستند. روش‌های SUT و Micro FIT از آنجایی که روش‌هایی نوین محسوب می‌شوند و از تجهیزات و تکنیک‌های جدیدی بهره می‌برند، هزینه بیشتری در پی دارند. تفاوت این روش‌ها تنها در نحوه برداشت فولیکول‌هاست که البته تاثیر فوق العاده‌ای در نتایج کاشت ابرو دارد.

اهمیت نحوه کاشت ابرو

کاشت ابرو یک شیوه بسیار ظریف و هوشمندانه می‌باشد که در آن ابرو به ‏صورت ویژه برای هر شخصی طراحی می ‏گردد. از طرفی زاویه رویش مو در ابرو افراد بسیار حائز اهمیت است و با زاویه رویش مو در سر بسیار تفاوت دارد. در هر ناحیه از ابرو زاویه رویش هم نسبت به سطح پوست فرد و هم نسبت به مکان قرارگیری آن مختلف می‏ باشد. خواب و جهت کاشت طبیعی ابرو باید به طور کامل رعایت شود تا بعد از بلند شدن و رشد ابرو ها به شکل نامنظم و عمود بر روی پوست افراد قرار نگیرد. زاویه و جهت رویش مو ها در محل ابرو به سه قسمت متفاوت تاج، تنه و دم تقسیم می شود. به همین علت این عمل به توجه و دقت و تجربه بسیار بالایی نیاز دارد.

منبع: https://www.clinickashtabroo.ir/





:: موضوعات مرتبط: New PBN , ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: